منگل, 19 مارچ 2019


اسلام آباد کو پولیو سے پاک کرنے کی کوششیں جاری

ایمز ٹی وی(اسلام آباد) اسلام آباد میں پولیو کے خاتمے کیلئے کئے جانے والے اقدامات اور 26 ستمبر سے شروع ہونے والی انسداد پولیو مہم کے انتظامات کا جائزہ لینے کیلئے سی ڈی اے ہیڈ کوارٹرز میں ایک اعلیٰ سطح اجلاس منعقد ہوا

جس میں وزیر اعظم کی فوکل پرسن برائے پولیو عائشہ رضا ،اسلام آباد کے میئر و چیئرمین سی ڈی اے شیخ انصر عزیز ،آئی جی اسلام آباد پولیس ،چیف آفیسر میٹرو پولیٹن کارپوریشن ، ڈی جی ہیلتھ سروسز ایم سی آئی، ڈپٹی کمشنر اسلام آباد، یونیسف (UNICEF)اور ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن(WHO) کے نمائندوں نے شرکت کی ۔
اجلاس میں اسلام آباد میں پولیو کے خاتمہ کے لئے اب تک اٹھائے جانے والے اقدامات کا جائزہ لیا گیا ۔شیخ انصر عزیزنے اجلاس کو بتایا کہ اسلام آباد کو پولیو فری سٹی بنانے کیلئے بھرپور کو ششیں کی جا رہی ہیں اور اس ضمن میں سی ڈی اے اور ایم سی آئی کے تمام شعبے مل کر کام کر رہے ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ ڈی جی ایچ آر ڈی کو ہدایت کی گئی ہے کہ انسداد پولیو مہم کیلئے تعینات عملے کی ڈائریکٹوریٹ آف ہیلتھ سروسز میں حاضری کو یقینی بنایا جائے ۔ 26 ستمبر سے شروع ہونے وا لی ا نسداد پولیو مہم کو کامیاب بنانے کے لئے 600 پولیو ٹیمیں اسلام آباد کے مختلف علاقوں میں 5 سال سے کم عمر کے 140,835 بچوں کو پولیو کے قطرے پلائیں گی۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment