ھفتہ, 15 مئی 2021


نیب صرف کرپٹ شریف فیملی کی حفاظت کررہا ہے

 

ایمزٹی وی(اسلام آباد)پاکستان تحریک انصاف کے چیئر مین عمران خان نے بنی گالہ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ میرے فلیٹ کی ہر چیز اور سیلز ڈیٹ الیکشن کمیشن کے پاس ہے اور میں نے فلیٹ کی منی ٹریل بھی دے رکھی ہے مگر شریف خاندان نے اب تک خریداری کی تاریخ نہیں دکھائی ۔ اٹارنی جنر ل شریف خاندان کے وکیل بنے ہوئے تھے ۔
انہوں نے کہا کہ موٹو گینگ کے حالات بڑے برے نظر آرہے ہیں کیونکہ انہیں معلوم ہے کہ عدالت میں کہنے کی باتیں ختم ہو چکی ہیں۔اٹارنی جنر ل نے آج سپریم کورٹ میں جو کہا مجھے شرم آئی ۔ ایف بی آر کو بھی کرپشن کی تحقیقات میں دلچسپی نہیں ہے ۔ایف بی آر پیسے جمع کرنے کی بجائے سودے بازی کرتا ہے۔
چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کا مزیعد کہنا ہے کہ نیب صرف کرپٹ شریف فیملی کی حفاظت کررہا ہے ، کل عدالت میں نیب کا جنازہ نکلے گا ۔ نیب پر کسی کو اعتماد نہیں تاہم دعا ہے کہ کل تک پاناما کیس کا فیصلہ آجائے گا ۔ انہیں 6باریاں اور دے دیں ادارے ٹھیک نہیں ہوں گے۔
عمران خان نے کہا کہ کے پی پولیس کو غیر سیاسی کردیا کوئی نہیں کہتا کہ وہاں رینجرز کی ضرورت ہے۔ادارے ایسے ہی تباہ نہیں ہوئے بلکہ انہیں تباہ کیا گیا ۔ہم نے خیبر پختونخوا کی پولیس کو غیر سیاسی کیا ۔زبیر محمود کو برا بھلا کہنے کا فائدہ مل گیا مگر دوسرے لوگوں کے نصیب میں شیروانی نہیں ہو گی ۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment