منگل, 24 اپریل 2018


ٹیکس ایمنسٹی اسکیم کے لیے صدارتی آرڈیننس آج جاری ہونے کا امکان

 

ایمزٹی وی(اسلام آباد)وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کی جانب سے چند روز قبل جاری کردہ ٹیکس ایمنسٹی اسکیم کے لیے صدارتی آرڈیننس آج جاری ہونے کا امکان ہے۔
کل سے سینیٹ کا اجلاس شروع ہورہا ہے اور خصوصی قانون کے ذریعے لائی جانے والی ٹیکس ایمنسٹی اسکیم پر صدارتی آرڈیننس آج جاری نہ ہوا تو اسکیم کا نفاذ مشکل ہوگا۔
یاد رہے کہ وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے 5 اپریل کو نئی ٹیکس ایمنسٹی اسکیم کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ جن لوگوں کے اثاثے بیرون ملک ہیں وہ 2 فیصد جرمانہ ادا کر کے ٹیکس ایمنسٹی سے استفادہ کرسکتے ہیں۔
وزیراعظم کا کہنا تھا کہ نئی ایمنسٹی اسکیم کو صدارتی حکم نامے کے ذریعے متعارف کرایا جائے گا جو بعد میں قانون کی شکل اختیار کر لے گا اور 30 جون تک اس اسکیم سے فائدہ اٹھایا جا سکتا ہے۔
نئی ٹیکس ایمنسٹی اسکیم کے تحت ایک لاکھ ماہانہ آمدنی والوں پر کوئی ٹیکس نہیں ہوگا، 12 لاکھ سالانہ آمدنی والے کو بھی افراد ٹیکس سے استثنیٰ حاصل ہوگا جب کہ 12 سے 24 لاکھ روپے سالانہ آمدن والوں پر 5 فیصد ٹیکس عائد ہوگا۔
24 سے 48 لاکھ سالانہ آمدن والوں کو 10 فیصد ٹیکس ادا کرنا ہوگا جب کہ 48 لاکھ سے زائد سالانہ آمدن پر 15 فیصد ٹیکس عائد ہوگا۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment