جمعرات, 25 جولائی 2024


ادارےکےقوانین کی پاسداری سب پرلازمی ہے،طالبعلم ہمارامستقبل ہیں اُن سےبڑھ کرکوئی نہیں

کراچی: بین الاقوامی مرکز برائے کیمیائی اور حیاتیاتی علومجامعہ کراچی میں پروفیسر فرزانہ شاہین کی صدارت میں فیکلٹی کے اجلاس میں اہم فیصلےکئے گئے۔

اجلاس میں کہا گیاہے کہ بین الاقوامی مرکز برائے کیمیائی اور حیاتیاتی علوم (آئی سی سی بی ایس)،جامعہ کراچی، اپنے طلبہ و طالبات اور تدریسی و غیر تدریسی اسٹاف کے لیے ایک کیفے ٹیریا تعمیر کرے گا تاکہ ریسرچ اسکالر سمیت ادارے سے جڑے ہوئے تمام افراد کا نہ صرف قیمتی وقت بچایا جاسکے بلکہ اُنھیں طعام کی اچھی سہولت فراہم کی جاسکے، ادارے کے تمام افرادکے لیے قوانین کی پاسداری لازمی ہے، تمام فیکلٹی ممبرز طالبِ علموں کے ایم فل اور پی ایچ ڈی اسٹڈیز کی وقت پر تکمیل کے لے مشترکہ کوشش کریں گے، طالبِ علم ہمارا مستقبل ہیں اُن سے بڑھ کر کوئی نہیں۔

اس اجلاس میں فیکلٹی نے بھرپور تعداد میں شرکت کی جس کا مقصدبہتر حکمت عملی ترتیب دینے، انتظام کی مناسب نگرانی اور ادارے کے بہترین مفاد کے تحفظ کے لیے ضروری اقدامات اُٹھانا تھا۔

اجلاس میں یہ طے ہوا کہ طالب علموں کوبہتر رہاشی سہولیات فراہم کرنے کے لیے بھی بین الاقوامی مرکز میں موجود ہاسٹل کی سہولت کو مزید بہتر بنایا جائے گااور طالبِ علموں کے ایم فل اور پی ایچ ڈی اسٹڈیز کی وقت پر تکمیل سے متعلق تمام دیرینہ تعلیمی، انتظامی اور مالی مسائل حل کیے جائیں گے۔

اس موقع پرپروفیسر ڈاکٹر فرزانہ شاہین نے کہا کہ کوئی چیز طالب علموں سے زیادہ اہمیت کی حامل نہیں ہے کیونکہ طالب ِ علم ہمارا اثاثہ ہیں۔ انھوں نے کہا طالبِ علموں کے ایم فل اور پی ایچ ڈی اسٹڈیز کی وقت پر تکمیل کو یقینی بنانا ہمارا اولین مقصد ہے تاکہ اسکالر ز کا قیمتی وقت بچایا جاسکے، انھوں نے کہا ادارے کے تمام افراد بشمول فیکلٹی، اسٹاف اور طالب علموں کے لیے ضروری ہے کہ وہ لازمی طورپر ادارے کے قوائد و ضوابط کی پاسداری کریں۔ اجلاس میں فیکلٹی ممبران نے ادارے سے متعلق دیگر تعلیمی اور انتظامی مسائل پربھی اپنے خیالات کا اظہار کیا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment