بدھ, 24 جولائی 2024


ڈاؤ یونیورسٹی میں ایشیا کے سب سے بڑے آپریشن کمپلیکس کا افتتاح

ایمز ٹی وی (ہیلتھ ڈیسک) ڈاؤ یونیورسٹی کے اوجھا کیمپس میں ایشیا کے سب سے بڑے انتہائی نگہداشت یونٹ اورآپریشن کمپلیکس کا افتتاح کر دیا گیا۔آئی سی یو اور وینٹی لیٹرکے اخراجات3سے5ہزار روپے یومیہ ہیں،غریب ومستحق مریضوں کے لئے تمام سہولتیں بلامعاوضہ ہونگی۔

آئی سی یو کو گورنر سندھ ڈاکٹرعشرت العبادکے نام سے منسوب کیاہے،ڈاؤ یونیورسٹی کے وائس چانسلر پروفیسر مسعود حمید خان نے اوجھا کیمپس میں ایشیا کے سب سے بڑے انتہائی نگہداشت یونٹ اورآپریشن کمپلیکس کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے جگر کی پیوندکاری کے مرکز کے قیام کا بھی اعلان کیا۔ پروفیسر مسعود حمید خان کا کہنا تھا کہ اپریل میں اوجھا کیمپس میں جگرکی پیوندکاری کاعمل شروع کردیاجائے گا، یونیورسٹی کے سرجنزامریکا اورترکی سےتربیت مکمل کرکےآئے ہیں،یونیورسٹی ملک کی پہلی پبلک سیکٹر کی میڈیکل یونیورسٹی ہے جس نے لیور ٹرانسپلانٹ سینٹر قائم کیا،انسٹیٹیوٹ برائے امراض جگر،معدہ وآنت میں 24گھنٹے ایمرجنسی سروس دی جاتی ہے،مرکز میں شدید بیمارمریضوں کے لیے انتہائی نگہداشت یونٹ میں جدید مانیٹرز اور وینٹی لیٹرز بھی رکھے گئے ہیں۔

ڈاؤ یونیورسٹی میں پاکستان کی پہلی جدید ترین فیبرو اسکین مشین لائی گئی ہے جو بغیر بایوپسی جگرکی اندرونی کیفیت بتاسکتی ہےاورجگرکی چربی اور دیگر امراض کی تشخیص کی بدولت  بروقت علاج ممکن ہوسکے گا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment