بدھ, 19 مئی 2021
×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 46


پاکستانی نژاد وزیر برطانیہ کے 'بااثر ترین ایشین' قرار

(ایمز ٹی وی) 'جی جی ٹو' لیڈر شپ ایوارڈ کی شاندار تقریب میں برطانیہ کی 101 با اثر ترین ایشیائی شخصیات کے ناموں کا اعلان بدھ کی شام لندن میں کیا گیا۔

 

سال2015 ء کے لیے برطانیہ کی طاقتور ترین ایشین شخصیات کی فہرست میں پاکستانی نژاد برطانوی وزیر ثقافت ساجد جاوید کا نام سب سے اوپر ہے جنھوں نے 'بااثر ترین ایشین' کا ایوارڈ حاصل کر کے اس فہرست میں شامل بڑے بڑے ناموں کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔

 

'لیڈر شپ اینڈ ڈائیورسٹی ایواڈز' کی سالانہ تقریب میں 100 سے زائد با اثر ترین ایشیائی افراد کی فہرست میں گزشتہ سال کی فاتح نوبل انعام یافتہ طالبہ ملالہ یوسفزئی کا نام دوسرے نمبر پر شامل کیا گیا ہے۔ ان کے ساتھ 10 سر فہرست بااثر ترین ایشیائی شخصیات کے ناموں میں برطانوی رکن پارلیمنٹ صادق خان ساتویں اور میوزک گروپ ون ڈائریکشن کے گلوکار زین ملک دسویں نمبر پر ہیں۔

 

اس موقع پر ججز نے اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ ساجد جاوید نے با اثر ترین ایشین کا ایوارڈ اس وجہ سے جیتا ہے کیونکہ وہ حکومت کی اگلی صفوں میں شامل واحد جنوبی ایشیائی ہیں اور وہ اس ایوارڈ کے مستحق اس لیے بھی ہیں کیونکہ انھوں نے برطانیہ میں بسنے والے تمام لوگوں کے لیے تہذیب وثقافت کا دروازہ کھولنے کا عزم کر رکھا ہے۔

 

ان کے علاوہ ٹوری کی رکن پارلیمینٹ پریتی پٹیل اور سالیش وارا نے چھٹی اور نویں پوزیشن حاصل کی ہے جبکہ طاقتور ایشین کی فہرست میں پہلی بار برطانوی کرکٹر معین علی کا نام 28 ویں نمبر پرشامل کیا گیا ہے۔

 

ایشین پاورلسٹ کے مینجنگ ڈاریکٹر کالپیش سولنکی نے کہا کہ جی جی ٹو لیڈر شپ ایواڈز ایسے غیر معمولی افراد کی کامیابیوں کو تسلیم کرتا ہے  جنھوں نے اپنی اعلی کارکردگی کے ذریعے راہ کی رکاوٹوں کو دور کیا ہے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment