بدھ, 01 دسمبر 2021


اقراءیونیورسٹی میں تین روزہ کتب میلہ سجنےکےلیےتیار

کراچی: اقرا یونیورسٹی کیے زیر انتظام تین روزہ آئی یو بک فیئر 2021کا اہتمام کیا جا رہا ہے ۔اقرا یونیورسٹی کراچی کے مین کیمپس میں منعقدہونے والے کتابوں کے اس بڑے میلے کا آغاز 18 نومبر 2021کو ہوگا اور اس کا اختتام 20 نومبر 2021 کو ہوگا۔کتب نمائش مسلسل 3 روز تک جاری رہی گی جس سے کتب بینی سے محبت کرنے والے استفادہ حاصل کر سکیں گے کتب میلہ 2021 میں پاکستان بھر سے تقریباً پچیس نامور کتب فروش حصہ لیں گے۔

یاد رہے کہ ہر سال اقرا یونیورسٹی آئی یو بک فیئر کا انعقاد کرتی ہے، جس میں پاکستان بھر سے مختلف کتب فروش شرکت کرتے ہیں اور اپنے مجموعات کی نمائش کرتے ہیں۔ .اقرا یونیورسٹی کے وائس چانسلر اور صدر ڈاکٹر وسیم قاضی 18 نومبر 2021 بروز جمعرات کتاب میلے کا افتتاح کریں گے۔

کتب فروش اپنے اسٹالز پر یونیورسٹی کے نصاب سے متعلقہ مختلف اصناف اور زبانوں کی مقامی اور بین الاقوامی مطبوعات آویزاں کریں گے۔

اس حوالے سے ڈاکٹر وسیم قاضی نے یونیورسٹی کے نظریہ اور "اقرا" کے مفہوم پر روشنی ڈالتے ہوئے کہا کہ یونیورسٹی کا قیام علم کو ہر ایک تک پہنچانے کے لیے کیا گیا تھا۔انہوں نے مزید کہاکہ اقراء" کا مطلب ہے "پڑھنا"، اور یہ قرآن پاک کا پہلا لفظ ہے۔ اس لیے علم کو پھیلانا اور سیکھنے کی حوصلہ افزائی کرنا ہی ہمارا نصب العین ہے، ہم طلباء کو نصاب میں پڑھائی جانے والی چیزوں کے علاوہ نئی چیزیں سیکھنے کی ترغیب دینے کی کوشش کرتے ہیں، اور آئی یو بک فیئر ہمیں ایسا کرنے میں مدد کرتا ہے۔ مجھے امید ہے کہ ہمارے طلباء اور فیکلٹی ممبران کی سفارشات ہماری یونیورسٹی کی لائبریری میں کچھ بہترین نئے عنوانات شامل کرنے میں ہماری مدد کریں گی۔

اقراءیونیورسٹی کے انفارمیشن ریسورس سینٹر میں اسی ہزار سے زائد کتب موجود ہیں جو بہت سے مضامین، پیشوں)پروفیشنل) اور عام پڑھنے کے مواد کا احاطہ کرتی ہیں۔آئی آر سی مجموعہ میں تازہ ترین نصابی کتب اور حوالہ جات کی اشاعتیں بشمول نصاب سے متعلقہ سرکاری اشاعتوں کا تازہ ترین ریکارڈ مسلسل شامل کی جاتی ہیں ۔ آئی آر سی تعلیمی مقاصد کے لیے ثانوی ڈیٹا کے کام کےلیے بہترین زریعہ مانا جاتا ہے ۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment