اتوار, 17 نومبر 2019


سرسیدیونیورسٹی میں یکجہتی کشمیرکےسلسلےمیں ٹرینگلرکرکٹ سیریزمنعقد

کراچی: سر سید یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی میں یوم آزادی اور یکجہتی کشمیر کے سلسلے میں ٹرینگلر کرکٹ سیریز انعقاد ہوا جس میں تین ٹیموں کے درمیان مقابلہ ہوا جس میں المنائی الیون ، وی سی الیون اور اور رجسٹرار الیون نے حصہ لیا ۔ سیریز کا پہلا میچ وی سی الیون اور رجسٹرار الیون کے درمیان کھیلا گیا رجسٹرار الیون نے یہ میچ 31رنز سے با آسانی جیت لیا اس سیریز کا آخری اور فائنل میچ رجسٹرار الیون اور المنائی الیون کے درمیان ہوا جو ایک اچھے مقابلے کے بعد المنائی الیون نے 3 وکٹوں سے یہ میچ جیت لیا اور ٹرافی کے حقدار بنے ۔
 
ٹورنامنٹ کے مہمانِ خصوصی سر سید یونیورسٹی کے رجسٹرار سید سرفراز علی تھے جنہوں نے جیتے نے والی ٹیموں میں ٹرافی دی انہوں نے کہا کہ ایسے مقابلے صحت مند رجحان کو فروغ دیتے ہیں ۔
 
مہمان اعزازی پی سی بی کے کوچ شوکت مرزا ان کے ساتھ سیکریٹری اموباء انجینئرارشد علی خان ، کنوینر اسپورٹس انجینئروقاص جاوید بخاری ، انجینئر نصر عباس قائم مقام کنوینر ، مبشر مختار اسپورٹس ڈائریکٹر ، انجینئر برہان محمود سابق کپتان سر سید یونیورسٹی ، محسن علی خان صدر کراچی ٹگ آف وار ایسوسی ایشن ، جاوید اقبال بیگ ،آصف ظہیر ، طارق خان اور دیگر ۔
 
سر سید یونیورسٹی کے کنونیر اسپورٹس وقاص جاوید بخاری اور نصر عباس قائم مقام کنوینر نے رجسٹرار سید سرفراز علی اور سابق پی سی بی کے کوچ شوکت مرزا کو اجرک کا تحفہ پیش کیا ۔ آخر میں رجسٹرار اور منتظمین کی جانب سے تمام کھلاڑیوں اور جیتنے والی ٹیموں کو مبارکباد دی ۔ رجسٹرار سید سرفراز علی نے خاص طورپر اسپورٹس ڈپارٹمنٹ کی کاوشوں کو سراہا ۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment