جمعہ, 27 مئی 2022


وزیرصحت ڈاکٹرعذرافضل پیچوہونے JSMU اسٹیٹ آف دی آرٹ مردہ خانےکاافتتاح کردیا

کراچی: جناح سندھ میڈیکل یونیورسٹی کے اسٹیٹ آف دی آرٹ مردہ خانےکاصوبائی وزیرصحت ڈاکٹرعذرافضل پیچوہونےافتتاح کردیا ۔

صوبائی وزیر صحت ڈاکٹر عذرا فضل پیچوہو نےجے ایس ایم یو کے اسٹیٹ آف دی آرٹ مردہ خانے کا افتتاح کرنےکے بعد مردہ خانے کی نئی عمارت کا دورہ کیااوروہاںپوسٹ مارٹم کیلئے مختص مقام اور جدیدسرد خانوں کے حوالےسے بریف کیا گیا۔

جناح سندھ میڈیکل یونیورسٹی کے وائس چانسلرپروفیسر امجد سراج میمن نے کہاکہ یہ مردہ خانہ نہ صرف میتیوں کو محفوظ رکھنے اور پوسٹ مارٹم کیلئے استعمال کیا جائیگا بلکہ میڈیکل کے طلباء کی تعلیم و تربیت کے ساتھ ساتھ فرانزک سائنسدانوں کی مہارتوںکو بروئے کار لانے کیلئے بھی استعمال کرینگے ۔

ادھر صوبائی وزیرصحت ڈاکٹر عذرا فضل پیچوہو نے جے ایس ایم یو کے اسٹیٹ آف دی آرٹ مردہ خانہ کی تعریف کرتے ہوئے کہاکہ محکمہ صحت سندھ سرکاری اسپتالوں میں مردہ خانوں کی صورتحال بہتر بنانے اور تزین و آرائش کیلئےکوشاں ہیں۔

وائس چانسلر پروفیسر امجد سراج میمن نے صوبائی ویر صحت ڈاکٹر عذرا فضل پیچوہو کو شیلڈ پیش کی جبکہ پروفیسر شاہد رسول نے اجرک کا تحفہ دیا۔

واضح رہے کہ جناح سندھ میڈیکل یونیورسٹی کا نیا مردہ خانہ کروڑوں کی آبادی والے شہر کراچی کے لیے ناگزیر تھا،شہر کے مرکز میں واقع جےایس ایم یو کے مردہ خانے میں میتوں کو محفوظ رکھنے کیلئے 7 جدید چلرز نصب کیے گئے ہیں،اس کے ساتھ ساتھ اس نئی عمارت میں پوسٹ مارٹم کیلئے علیحدہ سے ایک مقام بھی مختص کیاگیاہے اور پوسٹ مارٹم کے لئےمختص جگہ کے بالکل اوپر، ایک خاص طور پر ڈیزائن کی گئی گیلری پوسٹ مارٹم کے عمل کے ذاتی مشاہدے کیلئے بنائی گئی ہے، اس گیلری میں ایک وقت میں 50 افراد بیٹھ کر پوسٹ مارٹم دیکھ سکتے ہیں اورمیڈیکل طلباء، فرانزک ماہرین اور میڈیکو لیگل افسران اس سہولت سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment