بدھ, 17 اپریل 2024


آئی بی اے کراچی میں حبیب میٹرواسکالرشپ ایوارڈ کا آغاز

کراچی: حبیب میٹروپولیٹن بینک لمیٹڈ (ایچ ایم بی ایل) نے آئی بی اے کراچی میں حبیب میٹرواسکالرشپ ایوارڈ کا آغاز کردیا۔ معاہدے کے مطابق، اسکالرشپ درخواست دہندگان کے تعلیمی ریکارڈ، اور مالی حالات کو مدنظر رکھتے ہوئے میرٹ کی بنیاد پر دی جائیں گی۔ اس اسکالرشپ میں داخلے، ٹیوشن، ہاسٹل، اور میس سمیت تمام تعلیمی اخراجات شامل ہوں گے۔

صدر اور سی ای او ایچ ایم بی ایل، محسن علی ناتھانی، اور ایگزیکٹو ڈائریکٹر، آئی بی اے کراچی، ڈاکٹر ایس اکبر زیدی نے اس معاہدے پر دستخط کیے جس کے ذریعے آئی بی اے نیشنل ٹیلنٹ ہنٹ پروگرام (این ٹی ایچ پی) کے دو انڈرگریجویٹ طلباء کو ان کے تعلیم کے دورانیہ میںمالی اعانت فراہم کی جائے گی۔

اس اقدام پر تبصرہ کرتے ہوئےمحسن علی ناتھانی کاکہناتھاکہ 'ہم حبیب میٹروبینک کی تعاون کی وراثت کو آگے بڑھا کر خوشی محسوس کرتے ہیں اور آئی بی اے کے ساتھ مستحق طلباء کے لیے معیاری تعلیم کو سستا بنانے کے لئے اپنا کردار ادا کرنے میں مدد فراہم کرتے رہیں گے۔ ہم اسکالرشپ وصول کنندگان کے
آئی بی اے میں قیام کے دوران ان کے ساتھ وابستہ ہونے کے منتظر ہیں۔

ڈاکٹر زیدی نے بینک کے اس اقدام کی تعریف کی کہ پسماندہ علاقوں سے تعلق رکھنے والے ہونہار طلبہ کو اس اسکالرشپ ایوارڈ سے مستفید کیا جائے گا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment