جمعہ, 31 مئی 2024


سرکاری اساتذہ کی ریٹائرمنٹ کےلئےآن لائن پورٹل متعارف

پنجاب اسکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ (ایس ای ڈی) نے سرکاری اساتذہ کی ریٹائرمنٹ کے لئے آن لائن پورٹل متعارف کرادیا ہے

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز وزیر تعلیم ڈاکٹر مراد راس کی زیرِ صدارت لانچنگ تقریب کا انعقاد کیا گیا۔ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر نے کہا کہ نیا اقدام مکمل طور پر شفاف ہوگا اور اس سے محکمہ میں بدعنوانی اور رشوت اور اقربا پروری کے کلچر کا خاتمہ ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ آن لائن نظام کی ترقی سے محکمہ کو کچھ خرچ نہیں آیا اور بدقسمتی ہے کہ سابقہ حکومت نے اساتذہ کی سہولت کے لئے کچھ نہیں کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ ایس ای ڈی پنجاب نے پہلے آن لائن ٹرانسفر سہولت کا آغاز کیا تھا اور اب اس ریٹائرمنٹ سہولیات سے صوبے میں اساتذہ کو بہت فائدہ ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ آن لائن نظام کی ترقی سے محکمہ کو کچھ خرچ نہیں آیاڈاکٹر مراد نے کہا کہ اس سسٹم کے ذریعہ اسکول اساتذہ کو گھر میں ہی ریٹائرمنٹ کی اطلاعات ملیں گی۔ انہوں نے کہا کہ اس سال محکمہ نے اپنے آن لائن پورٹل کے ذریعہ 50،000 سے زیادہ کی منتقلی کی ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ ایس ای ڈی پنجاب نے صوبے میں نجی اسکولوں کی رجسٹریشن کے لئے ایک آن لائن رجسٹریشن پورٹل بھی متعارف کرایا ہے اور اب تک 30،000 سے زیادہ اسکول آن لائن رجسٹرڈ ہوچکے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ بدقسمتی ہے کہ سابقہ حکومت نے اساتذہ کی سہولت کے لئے کچھ نہیں کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ ایس ای ڈی پنجاب نے پہلے آن لائن ٹرانسفر سہولت کا آغاز کیا تھا اور اب اس ریٹائرمنٹ سہولیات سے صوبے میں اساتذہ کو بہت فائدہ ہوگا۔
ڈاکٹر مراد راس نے کہا کہ کویوڈ 19 کے کیسوں میں اضافہ ہونے کے ساتھ ہی اسکولوں کو بند کرنا پڑا۔ انہوں نے مزید کہا لیکن بچے پارکوں اور مالز میں جاتے تھے اور ان کی حفاظت کے ل to اسے روکنے کی ضرورت تھی۔

انہوں نے اس بات کا اعادہ کیا کہ اسکولوں کو دوبارہ کھولنے کا فیصلہ تمام صوبائی وزیر تعلیم کے اجلاس میں کیا جائے گا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment