اتوار, 03 مارچ 2024


بلاک بسٹر فلم ‘انیمل’ کا سیکوئل ‘بنانےکی تیاری

ممبئی: بالی ووڈ اسٹار رنبیر کپور کی بلاک بسٹر فلم ‘انیمل’ کا سیکوئل ‘فروری میں تحریری مرحلے میں کیاجائے گا۔

‘انیمل’ کی ریکارڈ توڑ کامیابی کے بعد سندیپ ریڈی وانگا نے فلم کا سیکوئل ‘انیمل پارک’ بنانے کا اعلان کیا تھا جس کے بعد اب فلمساز نے ‘انیمل پارک’ کی شوٹنگ کے حوالے سے مزید تفصیلات جاری کردی ہیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ہدایتکار سندیپ ریڈی وانگا کے قریبی ذرائع نے انکشاف کیا کہ فلم ‘انیمل’ کا سیکوئل فروری میں تحریری مرحلے میں جائے گا، رائٹرز کی ٹیم سندیپ ریڈی کی طرف سے دیے گئے پلاٹ لائن کی بنیاد پر سیکوئل کا اسکرپٹ تیار کرے گی۔

ذرائع نے مزید انکشاف کیا کہ ‘اینیمل پارک’ میں رنبیر کپور کے ظاہری کردار پر توجہ دی جائے گی جبکہ رشمیکا مندانا کے اپنے شوہر(رنبیر کپور) اور اپنے بیٹے کے ساتھ تعلقات کو بھی دیکھا جائے گا۔

رپورٹ میں مزید بتایا گیا کہ رواں سال ‘اینیمل پارک’ کی کہانی سے لیکر کاسٹ تک کام مکمل کیا جائے گا اور سال 2025 میں اس فلم کی شوٹنگ کا آغاز ہوگا۔

سندیپ ریڈی وانگا کی ہدایتکاری میں بننے والی سُپر ہٹ فلم ‘انیمل’ باکس آفس پر کامیاب رہی، اس فلم میں رنبیر کپور، رشمیکا مندانا، ترپتی ڈمری اور بوبی دیول مرکزی کردار میں تھے جبکہ انیل کپور نے رنبیر کپور کے والد کا کردار ادا کیا تھا۔

واضح رہےسندیپ ریڈی وانگا کی ہدایتکاری میں بننے والی سُپر ہٹ فلم ‘انیمل’ باکس آفس پر کامیاب رہی، اس فلم میں رنبیر کپور، رشمیکا مندانا، ترپتی ڈمری اور بوبی دیول مرکزی کردار میں تھے جبکہ انیل کپور نے رنبیر کپور کے والد کا کردار ادا کیا تھا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment