جمعرات, 28 اکتوبر 2021


امریکی ٹیکنالوجی کمپنی کےبانی دنیاکے چوتھےامیرترین شخص بن گئے

مانیٹرنگ ڈیسک : امریکی ٹیکنالوجی کمپنی ٹیسلا اینڈ اسپیس ایکس کے بانی 49 سالہ ایلون مسک دنیا کے چوتھے امیر شخص بن گئے۔ جنکی دولت ایک ہی دن میں 8 ارب ڈالر کا اضافہ دیکھاگیاہے

امریکی اقتصادی جریدے بلوم برگ کے مطابق گزشتہ روزایلون مسک کی کمپنی ٹیسلا انشورنس کے حصص میں 11 فیصد کا اضافہ ریکارڈ کیا گیا، جس سے کمپنی کے بانی کی دولت میں 8 ارب ڈالر کا اضافہ ہوا۔ ایک ہی دن میں ایلون مسک کی ملکیت 8 ارب ڈالر کے اضافے کے بعد 84 ارب 80 کروڑ ڈالر تک جا پہنچی جس کے بعد وہ دنیا کے چوتھے امیر شخص بن گئے۔

اس سے قبل دنیا کے چوتھے امیر شخص فرانسیسی شخص 71 سالہ برنارڈ ارنالٹ تھے تاہم 17 اگست کو امریکی ٹیکنالوجی کمپنی کے سربراہ کی دولت ان سے 20 کروڑ ڈالر زائد ہوگئی۔
بلوم برگ کے مطابق 18 اگست کو برنارڈ ارنالٹ کی دولت 84 ارب 60 کروڑ ڈالر تھی جب کہ ایلون مسک کی مجموعی دولت ان سے 20 کروڑ ڈالر زائد تھی۔
بلوم برگ کی فہرست کے مطابق دنیا کے 100 امیر ترین افراد کی فہرست میں ایمازون کے بانی جیف بزوز 188 ارب ڈالرز کے ساتھ پہلے نمبر پر ہیں۔

مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس 121 ارب ڈالر کے ساتھ دنیا کے امیر ترین افراد کی فہرست میں دوسرے، فیس بک بانی مارک زکربرگ 99 ارب ڈالر کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہیں۔
ایلون مسک 84 ارب 80 کروڑ ڈالر کے ساتھ چوتھے اور برنارڈ ارنالٹ 84 ارب 60 کروڑ ڈالر کے ساتھ پانچویں نمبر پر آگئے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment