جمعرات, 08 دسمبر 2022


Redmi Padپاکستان میں جلد متعارف کروائےجانےکااعلان

موبائل کمپنی ژیاومی نے Redmi Pad پاکستان میں لانچ کرنے کااعلان کردیاہے۔

تفصیلات کے مطابق Redmi ٹیبلیٹ کو دنیا بھر میں لانچ ہوئے صرف ایک دن ہوا ہےجسے اب پاکستان میں لائونچ کیاجارہاہے۔ Xiaomi پاکستان کے آفیشل ٹویٹر اکاؤنٹ نے ابھی آنے والے ٹیبلیٹ کے حوالے سے ٹوئیٹ کیا ہے جس میں بتایا گیا ہے کہ Redmi ٹیبلیٹ پاکستان میں متعارف کرنے کے لئے تیار ہے۔

ٹیزر ٹیبلٹ کی خصوصیات میں سے ایک کو ظاہر کرتا ہے، جو اس کی اسکرین ہے، اس بات کی تصدیق کرتی ہے کہ یہ واقعی ریڈمی پیڈ ہی زیربحث ہے۔

اس کی مارکیٹنگ آل ان ون ہیش ٹیگ کے ساتھ کی جاتی ہے جس میں اس کی "اسٹریمنگ، ورکنگ، گیمنگ، آل ان ون" کی صلاحیت ہے۔

خصوصیات اور قیمت
سلیٹ میں 2K ریزولوشن (1200 x 1200 پکسلز) اور 90Hz ریفریش ریٹ کے ساتھ 10.61″ IPS LCD ہے۔ یہ 1 بلین رنگوں کو سپورٹ کرتا ہے اور 400 نٹس کی چوٹی کی چمک کو مار سکتا ہے۔ اس کا فنگر پرنٹ سینسر سائیڈ پر بیٹھا ہے اور پاور بٹن کی طرح ڈبل ہوجاتا ہے۔

یہ ایک معمولی MediaTek Helio G99 SoC کے ذریعے تقویت یافتہ ہے اور اس میں سے انتخاب کرنے کے لیے میموری کے چندآپشنز موجود ہیں۔ جوکہ 3 جی بی ریم سے شروع ہوکر 6 جی بی تک جا سکتے ہیں۔ اسٹوریج کے اختیارات میں 64 جی بی اور 128 جی بی شامل ہیں اور آپ مائیکرو ایس ڈی کارڈ کے ذریعے اسٹوریج کو بڑھا سکتے ہیں۔ سلیٹ پر صرف دو کیمرے ہیں، ایک سامنے اور ایک پیچھے۔ دونوں 8MP سنیپر ہیں۔

بیٹری کی صلاحیت 18W فاسٹ چارجنگ سپورٹ کے ساتھ 8,000 mAh ہے
۔ Redmi Pad کی بھارت میں ابتدائی قیمت تقریباً 153 ڈالر ہے، اس لیے ہمیں شبہ ہے کہ پاکستان میں بھی اس کی قیمت ایک جیسی ہوگی۔ یہ گریفائٹ گرے، مون لائٹ سلور اور منٹ گرین رنگوں میں دستیاب ہوگا۔

Xiaomi نے ابھی تک لانچ کی تاریخ ظاہر نہیں کی ہے، لیکن جب سے ٹیزر مہم شروع ہوئی ہے، اس میں صرف ایک یا دو ہفتے لگیں گے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment