بدھ, 01 دسمبر 2021


دنیاکی تمام اساتذہ اساتذہ کےدم سےہی ہیں، وزیرتعلیم سندھ

کراچی: عالمی یوم اساتذہ کے موقع پرڈائریکٹوریٹ آف پرائیویٹ انسٹی ٹیوشن گورنمنٹ آف سندھ اورآل سندھ پرائیویٹ اسکولزوکالجز ایسوسی ایشن کی جانب سے مشترکہ طور پر تقریب منعقد کی گئی۔

منعقدہ تقریب کے مہمان خصوصی وزیر تعلیم و ثقافت سید سردار علی شاہ نےخطاب کرتےہوئے کہا ہے کہ اساتذہ زندگی کے سفر کے رہنما ہیں قابل استاد ہی ہمیں زندگی کی منازل طئے کرانے میں معاونت کرتے ہیں. تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر تعلیم و ثقافت سید سردار علی شاہ نے کہا کہ آج کا دن بہت اہم دن ہے دنیا کو روشنیاں دینے والے اساتذہ ہی ہیں. دنیا کی تمام رونقیں و رعنائیاں اساتذہ کے دم سے ہی ہیں وزیر تعلیم نے اپنی تقریر کی شروعات اس شعر سے کی کہ: جن کے

کردار سے آتی ہے صداقت
انکی تقریر سے پتھر بھی پگھل جاتی ہے

انہوں نے کہا کہ آج استاد کی تعظیم کا دن ہے مگر اس کے ساتھ ساتھ ہمیں یہ بھی طئے کرنے کا دن ہے کہ ہمیں اپنے معاشرے کو کیا دینا ہے ہمیں خوداحتسابی بھی کرنی چاہیے.

اس موقع پر سندھ صوبے میں مختلف پرائیویٹ اسکول و کالجز کے منتظمین کے علاوہ شعبہ تعلیم میں بے مثال خدمات پیش کرنے والی مایہ ناز شخصیات شریک تھیں جن کی تعلیمی خدمات کے اعتراف میں محکمہ تعلیم کی طرف سے ایوارڈز سرٹیفکیٹس اور شیلڈز پیش کی گئیں.

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment