جمعرات, 06 اکتوبر 2022


این ای ڈی اور ڈائس انلاٹکس کےمابین ایم اویوپردستخط

کراچی: این ای ڈی میں اسپیشل اسسٹنٹ ٹو پرائم منسٹر شازہ فاطمہ خواجہ(پی ایم یوتھ پروگرام) نے دورہ کیا۔شیخ الجامعہ این ای ڈی پروفیسر ڈاکٹر سروش حشمت لودھی نے نا صرف انہیں جامعہ کی اسپورٹس کی سہولتوں سے آگاہ کیا بلکہ ہائی پرفارمنس ریسرچ سینٹر اور اسپورٹس ری سورس سینٹر کے متعلق بھی آگاہ کیا۔

اسپیشل اسسٹنٹ ٹو پرائم منسٹر شازہ فاطمہ خواجہ نے این ای ڈی یونی ورسٹی کی اسپورٹس کے حوالے سے اور بالخصوص نوجوانوں کے لیے کی جانے والی کاوشوں کو سراہا۔ جاوید میمن ریجنل ڈائریکٹر، اور کںٹرولر اسٹوڈنٹ افیئرز ڈاکٹر علی حسن محمود بھی دورے میں شریک تھے.

اس موقعے پر شیخ الجامعہ پروفیسر ڈاکٹر سروش حشمت لودھی کا کہنا تھا کہ کھیل بہترین ورزش ہے کیوں کہ یہ ہماری ذہنی اور جسمانی نشوونما میں کردار ادا کرنے کے ساتھ پریشر جھیلنے کی تربیت بھی دیتا ہے۔دوسری جانب ڈائس انلاٹکس اور این ای ڈی کے مابین ایم او یو پر دستخط کیے گئے۔

اس موقعے پر شیخ الجامعہ پروفیسر ڈاکٹر سروش لودھی، معین الجامعہ پروفیسر ڈاکٹرمحمد طفیل، رجسٹرار سید غضنفر حسین، چیئرمین کمپیوٹر سسٹم انجینئرنگ ڈیپارٹمنٹ پروفیسر ڈاکٹر علی اسماعیل، چیئرمین سی ایس آئی ٹی ڈاکٹر مبشر خان، ٹیکنکل اسسٹنٹ ٹو دی وائس چانسلر دانش الرحمان خان جب کہ ڈائس انلاٹکس سے کو فاؤنڈر ڈائس عمر چوہدری، پروجیکٹ مینیجر ملیحہ رفیع سمیت دیگر نے شرکت کی۔

آن لائن گفتگو کرتے ہوئے عمر چوہدری کا کہنا تھا کہ اس مفاہمتی یاداشت پر دستخط کا مقصد ہے کہ ہمارا ادارہ این ای ڈی کے طالب علموں کو 20فی صد ڈسکاؤنٹ پر کورسز کروائے گا جب کہ ایک کورس میں داخل 30طالب علموں کی صورت میں ایک ٹیچر کو مفت ٹریننگ کروائی جائے گی۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ ہم فائنل آیئر پروجیکٹس میں بھی مینٹور شپ دیں گے جب کہ گریجویٹس کو مختلف انڈسٹریز سے رابطہ کرنے میں مدد فراہم کریں گے. اس موقعے شیخ الجامعہ نے بھی انہیں مکمل تعاون کی یقین دہانی کروائی۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment