ھفتہ, 04 فروری 2023


شعبہ کمپیوٹرسائنس بی ایس ایس ای/ بی ایس سی ایس اوراپلائیڈ فزکس کا داخلہ ٹیسٹ22 جنوری کو ہوگا

کراچی: جامعہ کراچی کے تحت شعبہ کمپیوٹرسائنس بی ایس ایس ای/ بی ایس سی ایس اوراپلائیڈ فزکس کا داخلہ ٹیسٹ22 جنوری کو ہوگا۔

انچارج ڈائریکٹوریٹ آف ایڈمیشنز جامعہ کراچی ڈاکٹر صائمہ اخترکے مطابق ایوننگ پروگرام میں داخلے برائے سال 2023 ء کے لئے شعبہ کمپیوٹرسائنس بی ایس ایس ای/ بی ایس سی ایس اوراپلائیڈ فزکس کا داخلہ ٹیسٹ22 جنوری2023 ء کو منعقدہوگا۔

تمام امیدواروں کے ایڈمٹ کارڈ ان کے پورٹل پر اَپ لوڈ کردیئے گئے ہیں جس پر رپورٹنگ ٹائم امتحانی مرکزاور کمرہ امتحان کا نمبردرج ہے۔طلبہ اپنے ایڈمٹ کارڈ اپنے پورٹل سے پرنٹ کرسکتے ہیں۔ امتحانی مرکز اور مقررہ وقت کی تفصیل ایڈمٹ کارڈ پر موجودہے۔علاوہ ازیں طلبہ کو بذریعہ ایس ایم ایس اور ای میل بھی آگاہ کردیاگیاہے۔علاہ ازیں ایسے طلباوطالبات جنہوں نے ان شعبہ جات کے مارننگ پروگرام کے داخلوں کے لئے ہونے والے داخلہ ٹیسٹ میں 50 یا اس سے زائد نمبرز حاصل کئے ہیں انہیں دوبار ہ داخلہ ٹیسٹ دینے کی ضرورت نہیں ہے

۔مارننگ پروگرام کے داخلہ ٹیسٹ میں حاصل کردہ نمبرز کی بنیاد پر ہی ایوننگ پروگرام میں داخلہ دیاجائے گا۔ ایوننگ پروگرام کی حتمی داخلہ فہرست 26 جنوری 2023 ء کو جاری کی جائے گی۔واضح رہے کہ صرف ان امیدواروں کا داخلہ ٹیسٹ ہوگا جنہوں نے شعبہ کمپیوٹرسائنس بی ایس ایس ای/ بی ایس سی ایس اوراپلائیڈ فزکس کا انتخاب کیا ہے،اس کے علاہ تمام شعبہ جات میں اوپن میرٹ کی بنیاد پر داخلے دیئے جارہے ہیں۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment