ھفتہ, 20 اپریل 2024


جامعہ کراچی کی سائینسدان ’ورلڈ اکیڈمی آف سائینسز کی کمیٹی کی رکن منتخب

کراچی:ایچ ای جے ریسرچ انسٹی ٹیوٹ آف کیمسٹری، جامعہ کراچی، کی فیکلٹی پروفیسر ڈاکٹرثمر یوسف ”دی ورلڈ اکیڈمی آف سائینسز ینگ ایفی لیشن نیٹ ورک اگزیکٹو کمیٹی“کی رکن منتخب ہوگئی ہیں۔ بین الاقوامی مرکز برائے کیمیائی و حیاتیاتی علوم (آئی سی سی بی ایس) جامعہ کراچی کی سربراہ پروفیسر ڈاکٹر فرزانہ شاہین نے پروفیسرثمر یوسف کو اُن کی اس کامیابی پر مبارکباد دی ہے۔

آئی سی سی بی ایس، جامعہ کراچی کے ترجمان کے مطابق دی ورلڈ اکیڈمی آف سائینسز ینگ ایفی لیشن نیٹ ورک اگزیکٹو کمیٹی نے پروفیسر ثمر یوسف کو اسٹرکچرل کیمسٹری میں خدمات انجام دینے کے اعتراف میں رکن منتخب کیا ہے۔واضح رہے کہ پروفیسر ثمر یوسف کے حصے میں250ریسرچ پیپر شامل ہیں جبکہ گوگل اسکالر پر3900سائٹیشن کی حامل ہیں۔ ان کا مقامی ادویاتی پودے سے اینٹی لیشمینئس اجزاء کی دریافت کوامریکہ میں پیٹنٹ سے محفوظ کرلیا گیا ہے اور یہ سندھ حکومت کے مالی تعاون سے چلنے والے ایک منصوبے کے تحت کلینکل ٹرائلزکے لیے تیار ہے۔

شیخ الجامعہ کراچی پروفیسر ڈاکٹر خالد محمود عراقی، سابق وفاقی وزیر برائے سائینس اور ٹیکنالوجی اور پروفیسرامریطس ڈاکٹر عطا الرحمن اور کامسٹیک کے کوارڈینیٹر جنرل اور ادویاتی اور بائیو آرگینک نیچرل پروڈکٹ کیمسٹری پر قائم یونیسکو چیئر کے نگراں (چیئر ہولڈر) پروفیسر ڈاکٹرمحمد اقبال چوہدری نے بھی پروفیسرثمر یوسف کو اُن کی کامیابی پر مبارکباد دی ہے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment