پیر, 27 مئی 2024


جامعہ این ای ڈی کے ملازمین کےلیےخوشخبری

کراچی: جامعہ این ای ڈی کے سنڈیکیٹ کے 191 ویں اجلاس کا انعقاد وائس چانسلر ڈاکٹر سروش حشمت لودھی کی صدارت میں ہوا۔ جس میں گزشتہ اجلاس کی سفارشات کی منظوری سمیت تعلیمی اور انتظامی امور کا تفصیلی جائزہ لیا گیا۔
 
تفصیلات کے مطابق سنڈیکیٹ اجلاس میں ایک جانب ٹی پی ایس کے تحت 16 تا 19 کی اپ گریڈیشن کی منظوری دی گئی جب کہ دوسری جانب پروفیسر ڈاکٹر عثمان علی شاہ کو الیکٹرونکس انجینئرنگ، پروفیسر ڈاکٹر عطا اللہ خواجہ کو الیکٹریکل انجینئرنگ ، پروفیسر ڈاکٹررضوان فاروقی کو سول انجینئرنگ ، پروفیسر ڈاکٹر مسعود رفیع کو ارتھ کوئیک انجینئرنگ، پروفیسر ڈاکٹر نجمی غنی حیدر کو سی ایس آئی ٹی جب کہ پروفیسر ڈاکٹر مرزا محمود بیگ کو ریاضی کے چیئرمین کی حیثیت سے اپائنٹ کیا گیا۔
 
جامعہ ترجمان کے مطابق اس اجلاس میں این ای ڈی یونیورسٹی انجینئرنگ سروسز کمپنی کے قیام ، چار نیشنل سینٹرز کے قیام سے متعلق سفارشات کی منظوری، نیشنل سینٹر آف آرٹیفیشل انٹیلیجینس کے تحت دو ریسرچ لیب کے قیام ، ڈیپارٹمنٹل سلیکشن کمیٹی کی منظوری سمیت مرکزی آڈیٹوریم کو " سید محمود عالم " کے نام سے منسوب کرنے کی منظوری بھی دی گئی۔ اجلاس میں پرووائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر محمد طفیل ، سیکریٹری سنڈیکیٹ اور رجسٹرار سید غضنفر حسین ،دیگر ذمہ داران اور سولہ اراکین نے بھی شرکت کی۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment