اتوار, 20 جون 2021


کیوایس رینکنگ میں نسٹ کی مختلف شعبہ جات میں بہترین کارکردگی

اسلام آباد: نیشنل یونیورسٹی دنیا کے اعلی تعلیم اور تحقیقاتی اداروں میں سے ایک کی حیثیت سے اپنے پیش قدمی کو جاری رکھے ہوئے ہیں۔

عالمی یونیورسٹی رینکنگ کوئیکاوریلی سیمنڈز (کیو ایس) کے مطابق ، نیشنل یونیورسٹی آف سائنسز اینڈ ٹکنالوجی (NUST) نے اپنے عالمی سطح پر میںنمایاں بہتری آئی ہے۔

نسٹ نے نےانجینئرنگ اینڈ ٹکنالوجی کے مضامین میں گزشتہ 5سالوں سے پاکستان میں پہلی پوزیشن برقرار رکھی ہے بلکہ عالمی سطح پر اس نے اپنے آخری سال کی درجہ بندی سے 46 پوزیشن حاصل کرکے اپنے 215 نمبر پر پوزیشن حاصل کی ہے۔

اسی موضوع کے شعبے میں ، کمپیوٹر سائنس اینڈ انفارمیشن سسٹم (CS&IS) کے شعبہ میں عالمی یونیورسٹیوں میں NUST کو # 143 نمبر دیا گیا ہے۔

اس کے علاوہ ، یونیورسٹی نے 251-300 یونیورسٹیزمیں بزنس اینڈ مینجمنٹ (سوشل سائنسز اینڈ مینجمنٹ کے مضمون کے شعبے میں) کے شعبہ میں ایک بہت بڑی چھلانگ لگائی ہے۔

مزید یہ کہ قدرتی علوم کے مضمون کے شعبے میں ، NUST نے 2021 میں 401-450 یونیورسٹیوں میں شامل ہونے کی حیثیت کو بہتر بنایا ہے۔

حیاتیاتیات کے شعبہ میں بھی پہلی بار یونیورسٹی کو درجہ دیا گیا ہے۔ NUST اب پاکستان کی ان دو اعلی یونیورسٹیوں میں شامل ہے جن کو کیو ایس سبجیکٹ رینکنگ کے 5 میں سے 3 مضامین والے علاقوں میں درجہ دیا گیا ہے۔

2021 درجہ بندی کے مطابق ، NUST نے 6 دیگر شعبوں ، یعنی الیکٹریکل اور الیکٹرانکس انجینئرنگ میں بھی نمایاں کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے جن میں مکینیکل ، ایروناٹیکل اور مینوفیکچرنگ انجینئرنگ،کیمیکل انجینئرنگ،طبیعیات اور فلکیات،ریاضی؛ اور کیمسٹری شامل ہیں۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment