بدھ, 17 اگست 2022


تعلیمی اداروں میں75واں جشن آزادی بھرپورجوش وجذبےسےمنایاجائےگا

کراچی: آل پرائیویٹ اسکولز مینجمنٹ ایسوسی ایشن سندھ کے مرکزی چیئرمین سید طارق شاہ نے تعلیمی اداروں میںجشن آزادی بھر پور جوش و جذبے سے منانےکااعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق تعلیمی اداروں میںجشن آزادی بھر پور جوش و جذبے سے منایا جائے گا یہ بات آل پرائیویٹ اسکولز مینجمنٹ ایسوسی ایشن سندھ کے مرکزی چیئرمین سید طارق شاہ نے ویڈیو لنک کے ذریعے سندھ کونسل کے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے کہا کہ رواں سال تعلیمی اداروں میں جشن آزادی بھر پور جوش و جذبے سے منایا جائے گا۔

اس موقع پروائس چیئرمین عتیق شمسی اور کراچی ڈویژن کے صدر فرقان بلال بھی موجود تھے جبکہ ویڈیو لنک پر حیدرآباد ڈویژن،میرپورخاص ڈویژن،شہیدبینظیر آباد ڈویژن،لاڑکانہ ڈویژن اور سکھر ڈویژن کے صدور نے شرکت کی۔

مشاورتی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے سید طارق شاہ نے کہاکہ اس سال پورے سندھ میں جشن آزادی کی ڈائمنڈ جوبلی تقریبات انتہائی شایان شان طریقے سے منائی جائیں گی اوریکم اگست سے تعلیمی سیشن شروع ہونے کے ساتھ یوم آزادی کی تقریبات کاآغاز بھی ہو جائےگاجبکہ تمام ریجن،ڈسٹرکٹ ،ٹائون اور تعلقہ لیول پر تحریک پاکستان کے ہیروز کی قد آور تصاویر آویزاں کی جائیں گی اور طلبہ ملی نغموں،ٹیبلو اور تقاریری مقابلوں میں حصہ لے کر شہداء تحریک پاکستان اور بابائے قوم کے فکروفلسفے کو اجاگر کریں گے.

انہوں نے کہاکہ نوجوان پاکستان کا مستقبل ہیں اس لئے انہیں قیام پاکستان اور تحریک پاکستان سے متعلق مکمل آگاہی ہونا ضروری ہے سید طارق شاہ نے کہاکہ پاکستان لاکھوں بزرگوں کی قربانیوں کے نتیجے میں حاصل ہوا ہے جس کو خوشحال اور ترقی یافتہ بنانے کی ذمہ داری ہم سب کی ہے

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment