پیر, 05 دسمبر 2022


کوہاٹ بورڈکےانٹرمیڈیٹ کےنتائج نےسب کوحیران کردیا

بورڈآف انٹرمیڈیٹ اینڈسیکنڈری ایجوکیشن کوہاٹ کےزیراہتمام انٹرمیڈیٹ کے سالانہ امتحان 2022کے غیرمتوقع نتائج نے سب کو حیران کردیا

اعلان کردہ نتائج کے متابق تاریخ میں پہلی بار کیڈٹ کالج کوہاٹ کی بجائے کرک کے ایک نجی تعلیمی ادارے کی دو ہونہار طالبات نے سب سے زیادہ نمبر حاصل کرکے کوہاٹ بورڈ ٹاپ کرلیا اورکیڈٹ کالج کوہاٹ کو پیچھے چھوڑکر بڑا اعزازاپنے نام کرلیا۔

ہفتہ کے روز جاری شدہ کوہاٹ بورڈ کے حیران کن اور غیرمتوقع نتائج نے ڈویژن بھر کے تعلیمی اداروںکے پرنسپلز‘ ہیڈماسٹرز اور اساتذہ کو انگشت بدندان کرنے پر مجبورکردیا۔کیڈٹ کالج سے انٹرنتائج بارے رائے لینے کی کوشش کی گئی تاہم رابطہ نہ ہوسکا۔ شاید کوہاٹ بورڈ کی 20 سالہ تاریخ میں پہلی بار ایسا ہوا کہ کیڈٹ کالج کوہاٹ کے کیڈٹس کوہاٹ بورڈ ٹاپ نہ کرسکے اورغیرمتوقع طورپر یہ اعزاز کرک کے ایک نجی تعلیمی اداے شاہین چلڈرن اکیڈمی اینڈ کالج آف سائنز میٹھاخیل کی میڈیکل گروپ کی دو ہونہار طالبات نے غیرمتوقع سب سے زیادہ 1040 اور1039 نمبرات حاصل کرکے کوہاٹ کیڈٹ کالج سے چھین لیا۔

البتہ پری انجینئرنگ گروپ میں کیڈٹ کالج کوہاٹ نے پہلی دو پوزیشنیں لیں تاہم تیسری پوزیشن بھی شاہین چلڈرن اکیڈمی اینڈ کالج آف سائنز میٹھاخیل کرک کی طالبہ کے حصہ میں آئی۔ اسی طرح جنرل سائنس گروپ میں بھی بڑی تبدیلی دیکھنے کو ملی جہاں قبائلی ضلع کرم کی دو تعلیمی اداروں کانسپٹ بیسڈ سکول اینڈ کالج پارہ چنار اور کیبرج پبلک سکول صدہ کرم کی طالبہ اور طالب علم نے بالترتیب سب سے زیادہ نمبر لے کر اول اور دوم پوزیشنیں اپنے نام کرلیں۔آرٹس گروپ میں بھی طالبات نے میدان مارلیا جہاں سرکاری تعلیمی اداروںگورنمنٹ گرلز ہایئر سیکنڈری سکول بلی ٹنگ کوہاٹ اور گورنمنٹ گرلز ہایئر سیکنڈری سکول گمبٹ کی طالبات نے اول تین پوزیشنیں حاصل کرلیں۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment