بدھ, 29 مئی 2024


گیارہویں جماعت کےتمام گروپس کےانرولمنٹ فارم جمع کرانےکی ہدایت

کراچی: اعلیٰ ثانوی تعلیمی بورڈ کراچی نےگیارہویں جماعت کے تمام گروپس کے انرولمنٹ فارم جمع کروانے کااعلان کردیا۔

اعلیٰ ثانوی تعلیمی بورڈ کراچی کےمطابق انٹرمیڈیٹ حصہ اول سائنس، کامرس، آرٹس، ہوم اکنامکس گروپس اور ڈپلومہ ان فزیکل ایجوکیشن و میڈیکل ٹیکنالوجی کے سالانہ امتحانات برائے 2022ء میں شرکت کے خواہشمند اور اہل امیدواروں کیلئے انرولمنٹ فارم جمع کروانے کی تاریخوں کا اعلان کردیا ہے۔

گورنمنٹ کالجوں اور ہائر سیکنڈری اسکولوں کے طلباء اپنے انرولمنٹ فارم بروز منگل 4 جنوری 2022ء سے بروز جمعہ 18 فروری 2022ء تک اپنے تعلیمی اداروں میں جمع کرواسکتے ہیں جبکہ کالجوں کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ یہ فارم 21فروری سے 25فروری 2022ء تک جمع کروادیں۔

یاد رہے کہ حکومتِ سندھ کی ہدایت کے مطابق تمام گورنمنٹ کالجز اور ہائرسیکنڈری اسکولوں کے طلباء کی انرولمنٹ فیس معاف کردی گئی ہے، لہٰذا گورنمنٹ تعلیمی اداروں کے طلباء بغیر کسی فیس کے انرولمنٹ فارمز اپنے کالجوں اور ہائیر سیکنڈری اسکولوں میں جمع کرواسکتے ہیں۔

اسی طرح پرائیویٹ کالجوں اور ہائر سیکنڈری اسکولوں کے انٹرمیڈیٹ حصہ اول کے سالانہ امتحانات برائے 2022ء میں شرکت کے خواہشمند اور اہل امیدواراپنے انرولمنٹ فارم مبلغ 1100 روپے فیس کے ساتھ بروزمنگل 4 جنوری سے بروز پیر 24 جنوری 2022ء تک اپنے تعلیمی اداروں میں جمع کرواسکتے ہیں جبکہ تعلیمی ادارے اپنے انرولمنٹ فارمز انرولمنٹ سیکشن (کمرہ نمبر 53) سے تصدیق کے بعد بمع فیسوں کے پے آرڈرز 27جنوری اور 28جنوری 2022ء کو اکاؤنٹس سیکشن (کمرہ نمبر 4) میں جمع کرانے کے پابند ہوں گے۔

تعلیمی ادارے اور طلباء انرولمنٹ فارم اعلیٰ ثانوی تعلیمی بورڈ کراچی کی ویب سائٹ www.biek.edu.pk سے ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔نامکمل انرولمنٹ فارمز مسترد کردیئے جائیں گے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment