بدھ, 17 اگست 2022


این ای ڈی یونیورسٹی کےتحت انٹری ٹیسٹ کےپہلےسیشن کاآغاز

کراچی: این ای ڈی یو نی ورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی کےتحت انٹری ٹیسٹ کےپہلےسیشن کا آغازآج سے ہوگا۔جو 3 اگست منعقد کیا جائے گا۔

جامعہ ترجمان کے مطابق طالب ِ علموں کے لیے ایس او پیز کے تحت ماسک پہننا،اپنے سینیٹائزر اور پانی کی بوتل ساتھ لانالازمی ہے۔ کووڈ 19کے پیش نظر، سماجی فاصلوں کا خیال رکھتے ہوئے یہ ٹیسٹ صبح 9 بجے سے شام6 بجے تک 4شفٹوں میں لیبس میں لیا جائے گا.

این ای ڈی یونیورسٹی میں تین نئے شعبوں متعارف کرائےگئے، پہلی بار سائبر سیکیورٹی، آرٹیفیشل انٹیلی جنس اور ڈیٹا سائنسز میں داخلے 30 جولائی سے ہوں گے۔

این ای ڈی یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی کے تحت نئے تعلیمی سیشن 2023ء سے 3 نئے انجینئرنگ پروگرام شروع کیے جارہے ہیں اور نئے تعلیمی سیشن کی داخلہ پالیسی میں ’’آرٹی فیشل انٹیلی جنس سائبر سیکیورٹی اور ڈیٹا سائنسز ‘‘ کے نئے پروگرامز کو باقاعدہ شامل کرلیا گیا ہے اور ان تینوں پروگرامز کے لیے مجموعی داخلہ سیٹس میں 150 نشستوں کا اضافہ بھی کردیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ انٹر سال اول کے نتائج کی بنیاد پر این ای ڈی یونیورسٹی میں 32 شعبہ جات کے لیے داخلہ فارم جمع کرانے کی تاریخ 29 جولائی کردی گئی ہے جبکہ 6 روز تک جاری رہنے والا داخلہ ٹیسٹ 30 جولائی سے شروع ہوگا جبکہ فیل ہو جانے والے طلبہ کے لیے دوبارہ بھی داخلہ ٹیسٹ لینے کا فیصلہ کیا گیا ہے جو دوسرے مرحلے میں 21 اگست سے شروع ہوگا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment