پیر, 17 جنوری 2022


آل رائونڈرراشدخان لاہورقلندرزکاحصہ بنیں گے

لاہور: پاکستان سپر لیگ سیزن 7 کے لئے افغان آل رائونڈرراشد خان لاہور قلندرز کا حصہ رہیں گے۔

اس حوالےسےلاہور قلندرز کے سی سی او منصور رانا نے انکشاف کیا ہے کہ افغانستان کے سپر سٹار راشد خان پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے سیزن 7 کے پورے سیزن کے لیے دستیاب ہوں گے

راشد گزشتہ دو سیزن سے لاہور قلندرز کا حصہ رہے ہیں اور فرنچائز کے لیے سب سے اہم کھلاڑیوں میں شمار کیے جاتے ہیں۔ ان کی آل راؤنڈ صلاحیت کو کرکٹ میں بہت زیادہ اہمیت دی جاتی ہے اور آنے والے ٹورنامنٹ میں ٹیم میں ان کی شراکت بہت زیادہ ہوگی۔

منصور رانا نے مزید انکشاف کیا کہ پی ایس ایل انتظامیہ نے آئندہ لیگ میں حصہ لینے کے لیے جنوبی افریقی سپر اسٹارز کوئنٹن ڈی کاک، ڈیوڈ ملر، تبریز شمسی اور رسی وین ڈیر ڈوسن سے رابطہ کیا ہے۔

قبل ازیں جنوبی افریقی کھلاڑی اپنے ملک میں مزانسی سپر لیگ کی وجہ سے ٹورنامنٹ سے دستبردار ہو گئے تھے۔ اس کے بعد سے ملک میں COVID-19 کے تیزی سے پھیلاؤ کی وجہ سے لیگ کو ملتوی کر دیا گیا ہے اور اب جنوبی افریقہ کے کھلاڑی لیگ میں حصہ لینے کے لیے دستیاب ہیں

اس سے قبل، پی ایس ایل انتظامیہ نے انکشاف کیا تھا کہ جنوری کے پہلے ہفتے میں ایک منی ڈرافٹ ہوگا جس میں فرنچائزز کو اپنی ٹیم کے لیے دو اضافی کھلاڑیوں کو منتخب کرنے کا موقع ملے گا۔ یہ ابھی تک واضح نہیں ہے کہ کون سے غیر ملکی کھلاڑی پی ایس ایل 2022 کے منی ڈرافٹ میں شامل ہوں گے لیکن کچھ بڑے ناموں کے دستیاب ہونے کی امید ہے۔

پی ایس ایل 7 کا آغاز 27 جنوری کو نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں ہوگا اور فائنل 27 فروری کو قذافی اسٹیڈیم لاہور میں ہوگا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment