جمعرات, 08 دسمبر 2022


بیکن ہاؤس پی سی بی کے پاتھ وے پروگرامز پرمعاہدہ

پاکستان کرکٹ بورڈ اور پاکستان کے نجی تعلیمی اداروں کے سب سے بڑے نیٹ ورک بیکن ہاؤس نے پی سی بی پاتھ وے اسکالرشپ پروگرام کے لیے تین سالہ شراکت داری کی ہے۔

اس اتحاد کے ذریعے بیکن ہاؤس پی سی بی کے پاتھ وے پروگرامز میں شامل کھلاڑیوں کو سالانہ 100 تعلیمی وظائف فراہم کرے گا۔

س اقدام کا مقصد پاکستان کرکٹ کے مستقبل کے ستاروں کی تعلیم اور ترقی ہے جنہیں ملک بھر کے بیکن ہاؤس کیمپسز میں مفت تعلیم تک رسائی فراہم کی جائے گی تاکہ وہ بالآخر ایک بہترین پیشہ ور کرکٹر بن سکیں۔

شراکت داری پی سی بی کے تمام سماجی و اقتصادی پس منظر سے تعلق رکھنے والے نوجوان کھلاڑیوں کو پی سی بی کے داخلے کی سطح کے پروگراموں، اسکولوں اور کلبوں سے لے کر نمائندہ مقابلوں تک کے راستے بنانے کے ذریعے صحت مند افراد بننے کی ان کی مکمل صلاحیت تک پہنچنے کے لیے ضروری تعلیم فراہم کرنے کے پی سی بی کے مشن میں انمول مدد فراہم کرے گی۔

اس اقدام سے اسکول کرکٹ کی پائیداری کو متحرک کرنے میں بھی مدد ملے گی اور اس کے نتیجے میں ملک میں کرکٹ کے ٹیلنٹ کی سپلائی چین کھلے گی، جب کہ جونیئر کرکٹ لیگز کے لیے ٹیلنٹ پول میں بھی اضافہ ہوگا۔

چیئرمین پی سی بی:
پی سی بی پاتھ وے پروگرام پاکستان کرکٹ کی قسمت بدلنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ ہم نے اپنے آنے والے ستاروں کے لیے جو سرمایہ کاری کی ہے وہ آنے والے سالوں میں بھرپور انعامات حاصل کرے گی۔ بیکن ہاؤس کے ساتھ شراکت داری ہمارے کھلاڑیوں کو ان کی کرکٹ اور تعلیمی ضروریات اور ضروریات کے لیے ایک جامع پلیٹ فارم فراہم کرنے کی ہماری جستجو میں ایک اور اہم سنگ میل ہے۔
"ہم امید کرتے ہیں کہ وہ انہیں پاکستان کے لیے بہترین سفیر بنائیں گے جو وقار اور فخر کے ساتھ بین الاقوامی پلیٹ فارمز پر ملک کی نمائندگی کر سکیں۔

شراکت داری پی سی بی پاتھ وے پروگرام میں شامل کھلاڑیوں کے والدین اور اہل خانہ کو بھی سکون فراہم کرے گی کیونکہ کھلاڑیوں کو اپنی کرکٹ کوچنگ اور تربیت کے ساتھ مل کر معیاری تعلیم حاصل ہوگی، یہ ایک ایسی سرمایہ کاری ہے جو کھلاڑیوں کی زندگیوں کو مثبت انداز میں ڈھال دے گی۔ "

چیف ایگزیکٹو بیکن ہاؤس مسٹر قاسم قصوری: "

ہمیں اس اہم اقدام میں پی سی بی کے ساتھ کام کرنے پر خوشی ہے۔ بیکن ہاؤس اپنے تمام اسکولوں میں کھیلوں کو مضبوطی سے فروغ دیتا ہے اور نوجوانوں کو ان کی منفرد دلچسپیوں کو تلاش کرنے کی ترغیب دینے میں یقین رکھتا ہے۔ اس شراکت داری کے ذریعے، ہم باصلاحیت نوجوان کرکٹرز کو کرکٹ کے لیے اپنے جذبے اور صلاحیتوں کو آگے بڑھانے کا موقع فراہم کرنے کی امید رکھتے ہیں، ساتھ ہی ساتھ وہ باصلاحیت افراد بھی بنیں گے، جو پاکستان کے مستقبل کے سفیر بننے کے منفرد چیلنج سے نمٹنے کے لیے لیس ہوں گے۔"

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment