بدھ, 24 جولائی 2024


کوٹہ سسٹم اسلامی قوانین کے منافی ہے، وزیراعظم


ایمزٹی وی(آزاد کشمیر)وزیراعظم آزاد جموں وکشمیر راجہ فاروق حیدر خان وزیر اعظم ہائوس میں ہائی کورٹ بار کے وفد سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ قانون کی حکمرانی اور انصاف کی بالادستی قائم کر کے آزاد خطہ کو اسلامی فلاحی معاشرے میں بدل دیں گے عوام کی خدمت ہمارا مشن ہے ۔ آزاد کشمیر سے کوٹہ سسٹم کو ختم کریں گے ۔ کوٹہ سسٹم اسلامی قوانین کے منافی ہے ۔

وکلاء کمیونٹی کے تمام حل طلب معاملا ت یکسو کریں گے ۔وزیر اعظم نے کہا کہ آزاد کشمیر میں مسلم لیگ ن کی حکومت انسانیت کی فلاح و بہبود پر یقین رکھتی ہے ۔ اسلام نے اسلامی فلاحی مملکت کا جو تصور دیا اس کو عملی جامہ پہنایا جائیگا۔ انہوں نے کہا کہ ہمیشہ مظلوم اور انصاف کے ساتھ کھڑے رہیں گے ۔ آزاد کشمیر سے کرپٹ کلچر کا خاتمہ کریں گے ۔ قبل ازیں وزیراعظم نے نوسدہ کے مقام پر کھلی کچہری لگائی اور عوامی مسائل سنے ۔بعض مسائل کے حل کے لئے موقع پر احکامات جاری کئے

۔وزیراعظم نے اس موقع پر ضلعی انتظامیہ کو ہدایت کی کہ وہ دور دراز پسماندہ پہاڑی علاقوں میں صحت اور دیگر سہولتوں کی فراہمی کو یقینی بنائے ۔راجہ فاروق حیدر خان نوسدہ پہنچے تو ان کا پرتپاک استقبال کیا گیا اور پھولوں کی پتیاں نچھاور کی گئیں ۔ اس موقع پر وزیرنورین عارف ،ممبراسمبلی چوہدری شہزاد محمود سمیت دیگر حکام بھی موجود تھے ۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment