بدھ, 08 فروری 2023


محکمہ اسکول ایجوکیشن پنجاب کی جانب سے"پنجاب ایجوکیشن کنونشن 2021"کااہتمام

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان آج لاہور میں پنجاب ایجوکیشن کنونشن 2021 سے خطاب کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان آج لاہور کا دورہ کریں گے ، جہاں وہ لاہور میں پنجاب ایجوکیشن کنونشن 2021 میں شرکت کریں گے۔ کنونشن کا اہتمام اسکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ پنجاب کر رہا ہے۔

کنونشن حکومت کی جانب سے گزشتہ تین سالوں میں تعلیم اور تدریس کے لیے اٹھائے گئے اقدامات کو اجاگر کرے گا ، جن میں اسکولوں کی تعمیر و مرمت ، ایجوکیشن ہاؤس پروگرام اور اساتذہ کی تربیت کے اقدامات شامل ہیں۔ وزیراعظم عمران خان پنجاب ایجوکیشن کنونشن سے بھی خطاب کریں گے۔

اس موقع پر وزیر اعظم کو اسکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ کی کارکردگی پر بریفنگ دی جائے گی۔ وزیر تعلیم ڈاکٹر مراد راس محکمہ کی تین سالہ کارکردگی رپورٹ پیش کریں گے۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ تین سالوں میں پنجاب کے 7000 پرائمری اسکولوں کو ابتدائی اسکولوں میں اپ گریڈ کیا گیا ، 48 ہزار سے زائد سرکاری اسکولوں کا ریکارڈ اور تقریبا 400،000 اساتذہ مرتب کیے گئے جبکہ اساتذہ کے تبادلے ، ریٹائرمنٹ ، پروموشن ، پنشن اور چھٹیاں ریکارڈ کی گئیں۔ آن لائن درخواستیں وصول کرنے کے لیے ایک نظام ترتیب دیں۔

رپورٹ کے مطابق آن لائن سسٹم کے تحت اب تک اساتذہ کے مسائل سے متعلق 68 ہزار سے زائد آن لائن آرڈرز جاری کیے جا چکے ہیں اور آن لائن ٹرانسفر پالیسی کے تحت 3 ارب روپے سے زائد کی کرپشن روک دی گئی ہے۔

انہوں نے بتایا کہ دوپہر کے بعد صوبے کے 22 اضلاع کے 557 اسکولوں میں 22 ہزار طلباء کو کلاسیں فراہم کی گئیں۔ انصاف اکیڈمی کے زیراہتمام طلباء کو اسکول کے بعد آن لائن لیکچرز کی سہولت دی گئی اور طلباء کی غذائی کمی کو پورا کیا گیا۔ اس کے لیے 100 پرائمری اسکولوں میں 23 ہزار طلبہ کو دوپہر کا کھانا فراہم کیا گیا۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ 21 فروری سے تعلیم سے محروم دس لاکھ طلباء اسکولوں میں داخل ہوئے ہیں ، ملتان میں خواجہ سراؤں کے لیے ایک ووکیشنل اسکول قائم کیا گیا ہے اور ملتان کے علاوہ نو دیگر ضلعی ہیڈ کوارٹرز میں خواجہ سراؤں کے لیے مفت ووکیشنل اسکول قائم کیے گئے ہیں۔ جا رہے ہیں .

رپورٹ کے مطابق پانچویں اور آٹھویں جماعت کے بورڈ امتحانات کو ختم کر دیا گیا ہے اور اسکول کی سطح پر پرفارمنس ٹیسٹنگ کا نظام قائم کیا گیا ہے۔ صوبہ بھر کے سرکاری اسکولوں میں 40 لاکھ اسکولوں میں 2 ہزار نئے کمرے اور ایک ہزار نئے اسکولوں میں اردو کو ایک ذریعہ تعلیم کے طور پر متعارف کرایا گیا ہے۔ سائنس اور آئی ٹی لیبز بنائیں۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment