پیر, 27 جون 2022


جے ایس ایم یوڈائیگنوسٹک لیبارٹری کو 2024 تک آئی ایس اوسندیافتہ ہونےکااعزازحاصل

جناح سندھ میڈیکل یونیورسٹی ڈائیگنوسٹک لیبارٹری اوربلڈبینک آئی ایس اوسرٹیفیکیشن 9001:2015 حاصل کرنےوالا پہلا ادارہ بن گیا۔

جناح سندھ میڈیکل یونیورسٹی ڈائیگنوسٹک لیبارٹری اور بلڈ بینک جے ایس ایم یو کا پہلا ادارہ بن گیا جس نے انٹرنیشنل آرگنائزیشن آف اسٹینڈرڈائزیشن، برطانیہ سے 2021-2024 کی مدت کے لیے دوسری مرتبہ آئی ایس او سرٹیفیکیشن 9001:2015 حاصل کیا۔

یہ سرٹیفیکیشن 1 جون up 2022 کو سالانہ آڈٹ اور لیبارٹری کی سہولیات کے معیار پر پورا اترنے کے بعد حاصل ہوا۔جے ایس ایم یو لیب کے انچارج اور ایسوسی ایٹ پروفیسر ڈاکٹر نوید الظفر اور منیجر جے ایس ایم یو، ڈائیگناسٹک لیبارٹری حسنین عباس نے وائس چانسلر جے ایس ایم یو پروفیسر امجد سراج میمن کو سرٹیفکیٹ پیش کیا۔

آئی ایس او سرٹیفیکیشن حاصل کرنے پر جے ایس ایم یو ڈائیگنوسٹک لیبارٹری اور بلڈ بینک کی ٹیم کو مبارکباد دیتے ہوئے وائس چانسلر جے ایس ایم یو پروفیسر امجد سراج نے کہا کہ آئی ایس او سے ایکریڈیشن حاصل کرنا جے ایس ایم یو ڈائیگنوسٹک لیبارٹری کے لیے بہت اعزاز کی بات ہے اور دوسرے کاموں میں سے ایک قدم آگے ہے۔

انہوں نے جے ایس ایم یو لیب کی ٹیم کی اس کامیابی اور اپنے ہدف کے حصول کے لیے انتھک کوششیں کرنے پر مبارکباد دی۔لیبارٹری میں ہیماٹولوجی، ہسٹوپیتھولوجی، سائیٹولوجی، مائکرو بایولوجی، بائیو کیمسٹری، امیونولوجی، سیرولوجی اور پیراسیٹولوجی، اور خون کے شعبے میں پیتھالوجی کی خدمات با آسانی حاصل کی جا سکتی ہیں۔

مئی 2017 میں قائم ہونے والی، JSMU لیب و بلڈ بینک نے جون 2018 میں اپنا پہلا کوالٹی ایشورنس سرٹیفکیٹ حاصل کیاتھا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment