اتوار, 04 دسمبر 2022


آوازانسٹیٹیوٹ کےزیرِاہتمام’ورلڈاکاؤنٹنگ ڈے‘ کےموقع پرپینل ڈسکشن کااہتمام

آواز انسٹیٹیوٹ آف میڈیا اینڈمینجمنٹ سائنسز کے شعبہ بزنس ایڈمنسٹریشن کے زیرِ اہتمام اکائونٹنگ کے عالمی دن کے موقع پر اکائونٹنگ بطور کیریئر چوائس کے موضوع پرپینل ڈسکیشن کا اہتمام کیا گیاہے۔

پینل ڈسکشن میں بینظر بھٹو شہید یونیورسٹی لیا ری کے ایسو سیٹ پروفیسر ڈاکٹر سلمان ثروت اور ACCA-UK سے سرٹیفائیڈ چارٹرڈ اکاؤنٹنٹ اورنووونارڈسک فارماکی فنانس مینجر سارہ مزمل شریک تھے۔

پینل ڈسکشن کے دوران ڈاکٹر سلمان کا کہناتھا کہ طلبا اپنی فیلڈ کا انتخاب اپنے رجحانات کو مدِ نظر رکھتے ہوئے انتخاب کریں تا کہ انہیں معلوم ہو کہ انہیں مستقبل میں کس راہ پر جانا ہے،کسی کو دیکھتے ہوئے یاکسی کے کہنے پرآپ کبھی اپنی منزل تک نہیں پہنچ سکتے۔کیریئر کے انتخاب کرنے کے لئے ضروری ہے کہ اگرآپ میں جستجواو ر لگن ہو۔ انسان کی زندگی میں سب سے اہم بات یہ ہے کہ آپ خود کو سمجھیں تاکہ انفرادی خوبی اور خامیوں کو جاننے میں مدد ملے گی اور اپنی اسکلز کےمطابق آپ کیرئیر کاانتخاب کرسکیں گے۔

اس موقع پر سارہ مز مل کا کہنا تھا کہاکہ اپنی تعلیم کے ساتھ ساتھ شارٹ کورسز لازمی کریں تاکہ آپ کی اسکلزبہتر ہوسکے ۔
پروگرام کے اختتام پر آواز انسٹیٹیوٹ کے ریکٹر ڈاکٹر سلیم شہزاد نے دونوں مہمانوں کوشیلڈ دی ۔اس موقع پر اکیڈمک مینجر رضا علی سعید ، شعبہ بزنس ایڈمنسٹریشن کی کوآرڈینٹرمس نادیہ ناز سمیت طلبا و طالبات بھی موجود شریک تھے

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment