پیر, 30 جنوری 2023


جناح سندھ میڈیکل یونیورسٹی، ایف سی پی ایس 2ریزیڈنسی پروگرام برائے ڈنٹسٹری میں داخلےکیلئے امتحان

کراچی: جناح سندھ میڈیکل یونیورسٹی کے شعبہ امتحانات کے تحت ایف سی پی ایس 2 ریزیڈنسی پروگرام 2023اے (ڈنٹسٹری )میں داخلے کیلئے ٹیسٹ کا انعقاد کیاگیا۔

ناظم امتحانات ڈاکٹر انیتا شاہ کی زیر نگرانی ہونےوالے امتحان میں 200 کے قریب امیدواروں نے آرتھوڈونٹکس، پروستھوڈونٹکس اورآپریٹو ڈنٹسٹری کی نشستوں پر داخلے کیلئے شرکت کی۔

اس سلسلے میں جناح سندھ میڈیکل یونیورسٹی کے وائس چانسلر پروفیسر امجد سراج میمن نےداخلہ امتحان کے شفاف انعقاد کو سراہتے ہوئےکہاکہ دور جدید کے صحت کے شعبے میں دانتوں کے ڈاکٹر ز اہم کردار ادا کررہے ہیں اور اسکی تصدیق ہر وہ شخص کریگا جنہیں دانتوں یا منہ کے کینسر جیسے مسائل کا سامنا ہو، صحت مند منہ صحت مند زندگی کی علامت ہے لہٰذا انہیں امید ہےکہ ایف سی پی ایس 2 ریزیڈنسی پروگرام میں داخلہ کے بعد جامعہ سے اعلیٰ تعلیم حاصل کرکے پروفیشنلز معاشرے میں دندان سازی کے شعبے میںجدید رجحانات کو ملحوظ خاطر رکھتے ہوئے مثبت کردار اداکرینگے اورشہریوںکو قابل ڈاکٹرز بھی میسر آسکیںگے۔

جامعہ کے رجسٹرار ڈاکٹر اعظم خان نے کمرہ امتحان کا دورہ کیااور انتظامات کا جائزہ لیتے ہوئے اطمینان کا اظہار کیا، امتحان گاہ میں شعبہ امتحانات اور ایڈمیشن ڈپارٹمنٹ کی جانب سے خدمات انجام دی گئیں۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment