پیر, 17 جون 2024


ناسانےسال2021 کی بہترین تصاویرشیئرکردی

ویب ڈیسک: سال کے اختتام پر NASA نے بین الاقوامی خلائی اسٹیشن (ISS) کی کچھ بہترین تصاویر شیئرکردی ۔

شیئر کی گئی تصاویر میں وہاں کی جانے والی تحقیق اور دیگر کام کو دکھایا گیا ہے جبکہ کچھ انتہائی حیران کن تصاویر خلابازوں کی ہیں جو سامان کے دو اہم ٹکڑوں کا استعمال کرتے ہوئے سبزیوں کی فصلوں کو اگاتے اور ان کی دیکھ بھال کررہے ہیں۔

ویجی کا تجربہ بنیادی طور پر پتوں والی سبزیاں اگاتا ہے جیسے پاک چوئی، جیسا کہ ناسا کے خلاباز مائیکل ہاپکنز کی اس تصویر میں ان کی اضافی بونے پاک چوئی کی فصل کے ساتھ دیکھا گیا ہے۔

NASA astronaut Michael Hopkins enjoys the aroma of Extra Dwarf Pak Choi growing aboard the space station.

خوراک اگانے کے لیے آئی ایس ایس پر استعمال ہونے والے آلات کا دوسرا ٹکڑاـ" ایڈوانسڈ پلانٹ ہیبی ٹیٹـ" ہے، جس میں خلابازوں نے اس سال پہلی بار مرچیں اگائیں ہیں۔ یہ متاثر کن کارنامہ ISS پر اب تک کا سب سے طویل پلانٹ تجربہ تھا، جو کل 137 دنوں تک جاری رہا۔ ناسا کی خلاباز کیلا بیرن کی طرف سے ان کی تعریف کی جا رہی ہے، مرچ مرچ اور ان کے رہنے کی جگہ کو یہاں دیکھا جا سکتا ہے

NASA astronaut Kayla Barron floats in front of the second crop of chiles in the Plant Habitat-04 experiment.

اس سال آئی ایس ایس پر ایک اور بڑا واقعہ نئی سولر اریوں کی تنصیب تھی جو اس وقت پرانے شمسی ریز کو تبدیل کرتی ہے جو اس وقت اسٹیشن کو بجلی فراہم کرتی ہے، جن میں سے کچھ 20 سال پرانی ہیں۔ نئی ISS رول آؤٹ سولر اریز (iROSA) پرانی صفوں سے چھوٹی ہیں لیکن زیادہ طاقت فراہم کرتی ہیں، اور پرانی اریوں سے نئی تک اپ گریڈ کرنے کا عمل اس سال اسپیس واک کی ایک سیریز کے ساتھ شروع کیا گیا تھا۔

NASA astronaut Shane Kimbrough carries the second ISS roll out solar array (iROSA) toward the space station’s Port-6 truss structure where he and fellow spacewalker Pesquet would install it

ISS کی ایک اورتفریحی کہانی اسٹیشن کی کولڈایٹم لیب کی اپ گریڈنگ میں مددکےلیے Microsoft HoloLensہیڈسیٹ کااستعمال تھا۔ NASA کے خلاباز میگن میک آرتھر نے ہیڈسیٹ کا استعمال یہ جانچنے کے لیے کیا کہ آیا اسٹیشن ہارڈ ویئر کو برقرار رکھنے اور اپ گریڈ کرنے میں خلابازوں کی مدد کرنے کے لیے بڑھی ہوئی حقیقت ایک مفید طریقہ ہو سکتی ہے۔

NASA astronaut and Expedition 65 Flight Engineer Megan McArthur wears the specialized Sidekick headset and tests using augmented reality aboard the International Space Station.
نومبر میں اسپیس ایکس کریو ڈریگن کیپسول سے کریو-2 کے خلابازوں - ناسا کے شین کمبرو اور میگن میک آرتھر، یورپی اسپیس ایجنسی کے تھامس پیسکیٹ، اور جاپان کی خلائی ایجنسی سے اکی ہیکو ہوشیڈ - کے طور پر اسٹیشن کی ہی ایک شاندار تصویر کھینچی گئی

The International Space Station is pictured from the SpaceX Crew Dragon Endeavour during a fly-around of the orbiting lab that took place as Crew-2 left station on Nov. 8, 2021.

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment