پیر, 17 جنوری 2022


ایس ایم آئی یواوربلوچستان یونیورسٹی خضدارکےدرمیان معاہدے پردستخط

کراچی: سندھ مدرستہ الاسلام یونیورسٹی (ایس ایم آئی یو) اور بلوچستان یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹکنالوجی (بی یو ای ٹی) خضدار نے دونوں یونیورسٹیز کے درمیان تعلقات کو مستحکم کرنے کے لئے مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کردیے ہیں۔

ایس ایم آئی یو کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر مجیب الدین صحرائی میمن اوبلوچستان یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹکنالوجی (بی یو ای ٹی) خضدار کے وائس چانسلر ڈاکٹر احسان اللہ خان کاکڑ نے معاہدے کی یاداشت پر دستخط کیے۔

بلوچستان یونیورسٹی آف انجنیئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی کے وائس چانسلر ڈاکٹراحسان اللہ کاکڑ نے یونیورسٹی کے مختلف حصوں کا دورہ کیا اور جامعہ کے فن تعمیر، تعلیمی ماحول کی تعریف کی۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان کے تاریخی ادارے کا دورہ کرنا ان کیلئے ایک اعزاز کی بات ہے۔ اس ادارے کا پاکستان کی تعمیر میں تمام اہم کردار رہا ہے۔

دستخط کی تقریب میں ایس ایم آئی یو کے ڈینز جن میں ڈاکٹر پروفیسر آصف علی سید، پروفیسر ڈاکٹر زاہد علی چنڑ، پروفیسر ڈاکٹر جمشید عادل ، پروفیسر ڈاکٹر آفتاب احمد اور رجسٹرار غلام مصطفیٰ شیخ بھی شامل تھے جبکہ بلوچستان یونیورسٹی آف انجنیئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی خضدار کے حامد طارق اور اسلم زیب نے بھی موجود تھے۔

ایم او یو کے مطابق ، دونوں ادارے مشترکہ طور پر تعلیم، تربیت اور تحقیقی سرگرمیوں میں ایک دوسرے کے ساتھ تعاون کریں گے اور طلباء اور فیکلٹی اراکین کی تربیت کے لئے بھی مناسب انتظامات کریں گے۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment