اتوار, 16 جنوری 2022


سرسیدیونیورسٹی اورسامانِ شفاء فاؤنڈیشن کےمابین مفاہمتی یادداشت پردستخط

کراچی: سامانِ شفاء فائونڈیشن (SSF )اور سرسید یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی (SSUET)کے مابین ایک مفاہمتی یادداشت پر دستخط کئے گئے

جس کے تحت عالمی میڈیکل انڈسٹری اور کمرشل مارکیٹ سے تسلیم شدہ بین الاقوامی معیار کی مصنوعا ت، مقامی سطح پر تیارکی جائیں گی ۔
سرسید یونیورسٹی کے رجسٹرارانجینئر کموڈور (ر) سید سرفرازعلی اورسامانِ شفاء فاءونڈیشن کے چیئرمین پروفیسر ڈاکٹر شاہدنُور نے سرسید یونیورسٹی کے چانسلر جاوید انوارا ور وائس چانسلرپروفیسر ڈاکٹر ولی الدین کی موجودگی میں معاہدہ پر دستخط کئے ۔

یہ طبی آلات اور دیگر ساز و سامان، صنعت اور اکیڈمی کے باہمی تعاون سے تیار کیا جائے گا ۔

مفاہمتی یادداشت کا مقصد ریسرچ اینڈ ڈیولپمنٹ کی وساطت سے طبی مصنوعات ڈیزائن کی جائیں گی اور انھیں مقامی طور پر تیار کیا جائے گا ۔ یہ پروجیکٹس طلباء ، فیکلٹی اور جامعہ کے باہمی اشتراک سے تیار کی جائیں گی تاکہ پاکستان ہر قسم کے بائیو میڈیکل آلات کی برآمد کے لیے ایک مضبوط پائیدار صنعتی بنیاد بن جائے ۔

سرسید یونیورسٹی ریسرچ اینڈ ڈیولپمنٹ کے معیار کے مطابق پروجیکٹس کی تکمیل کی ذمہ دار ہوگی ۔ سرسید یونیورسٹی،، وسائل کی فراہمی اور علم و مہارت کی منتقلی کو یقینی بنانے کے لیے SSF کو ہرممکن تعاون اور سہولت مہیا کرے گی ۔SSF ، بین الاقوامی سطح پر بائیومیڈیکل مصنوعات کی تیاری کے لیے صنعت اور یونیورسٹی کے خودمختار ریسرچرز ، پبلک اور پرائیوٹ اداروں کے مابین رابطے اور سہولت کار کے طور پر خدمات انجام دے گ

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment