اتوار, 03 مارچ 2024


عثمان انسٹیٹیوٹ آف ٹیکنالوجی کاچوبیسواں سالانہ جلسہ تقسیم اسناد

کراچی:عثمان انسٹیٹیوٹ آف ٹیکنالوجی کا چوبیسواں سالانہ جلسہ تقسیم اسناد این ای ڈی یورنیورسٹی میں منعقد کیاگیا۔

تقریب کی صدارت وائس چانسلر این ای ڈی یورنیورسٹی ڈاکٹرسروش ہشمت لودھی نے کی۔ جلسہ تقسیم اسناد میں 305 طلبہ کو ڈگریان تفویض کی گئیں۔ الیکٹریکل انجینئرنگ بیچ 2017 سے 160طلبہ، بیچلرزآف کمپیوٹرسائنس سے 60 طلبہ جبکہ بیچلرزآف سافٹ ویئرانجینئرنگ سے85 طلبہ کو ڈگریاں تفوویض کی گئیں۔ تینوں شعبوں میں نمایاں کارکردگی حاصل کرنے والے6 طلبہ کو سونے کے تمغوں کے ساتھ 25 ہزار نقد انعامات دیئے گئے جبکہ شعبہ الیکٹریکل انجینئرنگ میں پہلی پوزیشن حاصل کرنے والے 4 طلبہ کوانسٹیٹیوٹ آف انجینئرنگ پاکستان آئ ای پی کی جانب سے بھی گولڈ میڈل سے نوازا گیا۔

وائس چانسلراین ای ڈی یورنیورسٹی ڈاکٹر سروش لودھی نے تمام طلبہ کو ڈگری تفویض کی اور مبارک باد دیتےہوئےطلبہ کو مخاطب کرتے ہوئےکہا کہ آج سے عملی زندگی کا آغاز ہو ہو رہا ہے جو کہ زیادہ مشکل ہے ہمیں پیسے کمانے کے ساتھ ساتھ اچھا انسان بننے کی بھی ضرورت ہے۔

اس موقع پرقائم مقام ڈائیریکٹرعثمان انسٹیٹیوٹ آف ٹیکنالوجی ڈاکٹر شعیب زیدی نے کہا کہ ہماری کوشش رہی ہے کہ یوآئی ٹی نے تعلیم کا اعلی معیار فراہم کرنے میں کوئی کمی نہیں چھوڑی، پاکستان کی پہلی اوپن سورس چپ یو آئی ٹی میں ڈیزائن کی گئ، الیکٹرک کار اور اسی طرح کے کئی برے کام یہاں ہو رہے ہیں۔ اپنے نئے انجینئرز سے بھی ہمیں ایسی ہی امیدیں ہیں کہ وہ اس ادارٍے کا نام دنیا بھر میں روشن کریں گے۔ اس موقع پر پر امریکن ادارے میکنسی کے ہیڈ آف پاکستان سلمان احمد نے مہمان خصوصی تھے جبکہ پرووائس چانسلراین ای ڈی یورنیورسٹی ڈاکٹر طفیل ، رجسٹراراین ای ڈی یورنیورسٹی غضنفر حسین ، بورڈ میمبر عثمان میموریل فاونڈیشن چانسلر یو آئی ٹی یورنیورسٹی اور یوآئ ٹی کے اساتذہ بھی موجود تھے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment