اتوار, 29 جنوری 2023


آئی بی اے،آئی او بی ایم،انڈس یونیورسٹی اورمیزبان سرسیدیونیورسٹی سیمی فائنل میں پہنچ گئیں

کراچی: سر سید یونیورسٹی کے زیر اہتمام اور ہائیرایجوکیشن کمیشن کے اشتراک سے ایچ ای سی زون ایم انٹر یونیورسٹی فٹبال چیمپئن شپ کاآغاز ہوگیا۔

افتتاحی روز انسٹیٹیوٹ آف بزنس مینجمنٹ ،سر سید یونیورسٹی،آئی بی اے اور انڈس یونیورسٹی نے اپنے میچز جیت لئے۔پہلے روز کھیلے گئے میچوں میں آئی او بی ایم یونیورسٹی نے حبیب یونیورسٹی کو 5-0سے، اور آئی بی اے نے این ای ڈی یونیورسٹی کو 2-1سے شکست دی ۔

جبکہ سرسید یونیورسٹی اور پی اے ایف کیٹ کے مابین کھیلا جانے والا میچ میں پی اے ایف کیٹ کو تیکنیکی بنیاد پر ڈسکوالیفائے قراردیا گیا۔ میچ میں انڈس یونیورسٹی نے ڈی ایچ اے صفہ کو سخت مقابلے کے بعد پنالٹی شوٹ آؤٹ پر زیر کیا۔

سکسٹین اسٹار فٹبال گراؤنڈ پر چیمپئن شپ کافتتاح مہمان خصوصی سر سید یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر ولی الدین نے کیا۔اس موقع پر رجسٹرار کموڈور(ر) سید سرفراز علی،ڈائرکٹر اسپورٹس انٹر نیشنل مبشر مختار،جاوید اقبال،محسن علی خان،نعمان الدین اور دیگر بھی موجود تھے۔

مہمان خصوصی کا کہنا تھا کہ نوجوان نسل کو تعلیم کے ساتھ ساتھ صحت مند سرگرمیاں فراہم کرنا ہماری اولین ترجیح رہی ہے،فٹبال کے علاوہ،ہاکی اور شوٹنگ کے ایچ ای سی ایونٹس کی بھی میزبانی کی ہے،آئندہ بھی کھیلوں کے ایونٹس کی میزبانی کے لئے تیار ہیں انہوں نے فٹبال ایونٹ سر سید یونیورسٹی کو دینے پر ایچ ای سی کے چئیر مین ڈاکٹر مختار احمد کا شکریہ بھی ادا کیا۔

ان کا کہنا تھا کہ ایچ ای سی کے ڈائرکٹر اسپورٹس جاوید علی میمن کی کاوشوں کی بدولت اس وقت پورے ملک میں ایچ ای سی کی اسپورٹس سرگرمیاں بھرپور انداز میں کامیابی سے جاری ہیں۔سر سید یونیورسٹی کے رجسٹرارکموڈور(ر)سید سرفراز علی کا کہنا تھا کہ اس چیمپئن شپ میں آٹھ ٹیمیں شرکت کر رہی ہیں،بہترین فٹبال دیکھنے کو مل رہی ہے،صحتمند سرگرمیوں کے انعقاد سے طلبہ زندگی کے ہر میدان میں مقابلہ کرنا سیکھتے ہیں۔

آج سیمی فائنلز میں سر سیدیونیورسٹی کا مقابلہ انڈس یونیورسٹی سے اور آئی او بی ایم کا مقابلہ آئی بی اے سے ہوگا۔تین روزہ چیمپئن شپ کا فائنل جمعہ کو کھیلا جائے گا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment